Строк гарантійного терміну на товари в нашому магазині становить від 14 днів до 10-ти років. Точний термін гарантії вказаний в картці кожного товару.
Ремонт та сервісне обслуговування проводиться в офіційних або сертифікованих сервісних центрах.
Товар приймається на гарантійне обслуговування за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою/підписом продавця та розрахункового документа. Транспортування несправного вироба в сервісний центр відбувається за рахунок Покупця.
Гарантійний талон необхідно зберігати протягом усього терміну дії гарантії. При отриманні товару обов’язково перевірте відсутність дефектів, працездатність і комплектність.
неможливість ідентифікації серійного номера;
пошкоджені пломби на виробі;
пошкодження, викликані необережним або недбалим поводженням з виробом;
використання виробу в випадках, не передбачених інструкцією з експлуатації;
несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінені конструкція або схеми товару;
підключення з порушенням регламентованих вказівок інструкції з монтажу.
природний знос, закінчився передбачений термін експлуатації;
поломка, яка сталася внаслідок некоректного підключення до електромережі, а також через аварійні стрибки напруги в електромережі;
випадкові пошкодження або пошкодження, які виникають від необережного використання (дія екстремальних температур, запиленість, вплив рідини, попадання всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
порушення цілісності корпусу, порушення роботи відбулися внаслідок впливу стихійних лих, природних явищ тощо;
порушення правил експлуатації товару і використання не за прямим призначенням;
поломка при взаємодії з неякісними виробами інших виробників (можливо несумісних з даним виробом), бракованих виробів.
Під час використання виявили несправності техніки? Фахівці технічного відділу допоможуть Вам вирішити будь-які технічні питання.
Заповніть форму й ми звʼяжемось з Вами